Dnes je pondelok, 25.január 2021, meniny má: Gejza
Čas čítania
5 minutes
Zatiaľ prečítané

UKONČENÉ! Novoročná výzva a súťaž o diár Fitshaker

január 12, 2021 - 15:32
Do nového roku vstupujeme s víziou lepšej budúcnosti. Teraz máš možnosť využiť príležitosť a dostať do formy svoje telo. Fitshaker prichádza s novoročnou výzvou. Dokonca môžeš vyhrať diár z ich dielne.
Foto: 
Fitshaker

Na začiatok ťa trochu namotivujeme a ukážeme ti reálnu premenu Marky Horákovej. 

f4.jpg

Foto: 
Fitshaker

Maruška vy ste začínala s novoročnou výzvou. Vaša premena mnohé ženy fascinovala a motivovala ich k tomu aby sa  pustili do cvičenia aj oni. Aké očakávanie ste od výzvy mala?
V prvom rade, by som sa veľmi rada poďakovala redakcii Fitshaker, za možnosť zverejniť svoj príbeh a dúfam, že „oslovím“ dievčatá a ženy, ktoré ešte váhajú, aby sa aj ony k vám pripojili a zmenili tak svoj život.

Ako vravíte, začínala som Novoročnou výzvou 2020. Ešte si pamätám, ako som manželovi vravela: „Zaplatím si členstvo len na mesiac, kto vie ako dlho vydržím cvičiť.“ Takže čakala som skôr zlyhanie a neúspech. Prinútiť sa cvičiť každý jeden deň, bolo pre mňa v tej dobe nepredstaviteľné.

Úvodné video však bolo s Andrejkou o sebaláske, a v tom momente sa vo mne akosi všetko zmenilo. Zrazu som pochopila aký dar mám – zdravé telo.  A rovnako som si uvedomila, že ho nechcem týrať, ale naopak mu chcem dať to čo potrebuje – zdravú stravu a pravidelný pohyb. Nedala som si žiaden „váhový cieľ“. Uvedomila som si, že je to absolútne nepodstatný údaj koľko vážim. Žiadna váha nedefinuje to kto som a aká som. Dala som si za cieľ, aby mi o 9 mesiacov moje obľúbené modro-biele nohavice boli dobré. Nohavice mi boli dobré už počas druhého mesiaca výzvy. Momentálne sú mi už veľké. Čo už. Musím si obľúbiť iné. 

Boli pre vás začiatky náročné?
Áno, začiatky boli neuveriteľne náročné. HIIT som necvičila vôbec, posilňovacie videá tak na 40%, najobľúbenejšia bola pre mňa v tom čase joga, ale vždy som mala na pamäti, že to robím pre seba. Snažila som sa každé video odcvičiť najlepšie ako som vedela. Niekedy sa mi chcelo viac, inokedy menej, ale musela som sa skrátka prekonať, aby som si večer mohla povedať: „Dnes si pre seba niečo urobila!“

Zdravá strava a pohyb idú ruka v ruke pri ceste za zdravším a štíhlejším telom. Do akej miery ste stravu riešili vy a ako ste ju upravili?
Áno, stravu som upravila – bez toho by to nešlo. Ale nič nové som neobjavila. Zaradila som do jedálnička viac zeleniny, ovocia, priemyselne nespracovaných potravín  a vyradila nezdravé jedlá, ale nemala som žiadnu diétu.Všetko však išlo postupne. Raz som kúpila to, inokedy ono, pomaly som menila ďalšie a ďalšie veci v mojom jedálničku a pridávala si nové a nové . Vždy som to však robila tak, aby ma to neobmedzovalo a nefrustrovalo.

f5.jpg

Foto: 
Fitshaker

Úplne v prvom rade som však začala piť dostatočné množstvo vody a jesť pravidelne. Raňajky, obed, večeru a v takých porciách, aby som sa zasýtila a nepojedala celý deň niečo.Pre mňa bola kameňom úrazu vždy večera, ktorú som pravidelne vynechávala, a po večeroch, keď ma dobehol hlad, som vyžierala barovú skrinku a nevedela som si predstaviť život bez sladkého. Bola som schopná zjesť aj 3 keksíky, a potom sa dotlačiť čokoládou, ale pocit uspokojenia po sladkom neprichádzal. Keď som začala s výzvou, snažila som sa sladké obmedziť. Keď som už chute nedokázala ovládnuť, zachránili ma ľadové čokoládky. Vždy som ich mala v chladničke a dala si 1-2 kocky a pomaly rozpúšťala v ústach, aby som si stihla uvedomiť, že jem niečo sladké. Postupom času sa však moje chute úplne zmenili. Sladím ovocím, maximálne medom alebo čakankovým sirupom. Presladené keksíky mi už nechutia.

Boli počas vášho chudnutia nejaké okamihy ktoré vás ešte viac namotivovali? Napríklad, že si vaše zmeny všimlo okolie?
Samozrejme prvé viditeľné zmeny sa začali objavovať už po prvom mesiaci s Fitshakerom. Boli u nás kamošky – mamičky (ktoré už všetky s vami cvičia :D), ktoré si to všimli. To bol taký prvý moment, kedy som si uvedomila, že pomaly sa objavujú zmeny.  Samozrejme, každá pochvala dodáva človeku novú energiu pokračovať ďalej, ale naozaj to nie je len o tej fyzickej stránke, ale samozrejme poteší to J.

Skôr ma motivovalo to, keď som začala viac vládať. Docvičiť kardio cvičenie do konca napríklad, odcvičiť aspoň 10 minút z HIIT. Alebo keď som si po výzve začala znova púšťať niektoré videá zo začiatku výzvy a zistila som, že ich už ľahko zvládam. Momentálne si už pridávam aj ďalšie aktivity. Začala som behávať a cvičím už aj mimo fitshaker.

f3.jpg

Foto: 
Fitshaker

Koľko kg a cm sa vám podarilo počas výzvy schudnuť?
Presne po 4 mesiacoch od začiatku som ľahšia o 12,6kg. Neviem či je to veľa alebo málo, ale osobne si myslím, že váha mi už začne stagnovať. Možno by bolo fajn nabrať troška svalovej hmoty a tým pádom aj kíl. A čo sa týka centimetrov. Prsia: -5cm, Pás: -14cm, Boky: - 15cm a každé stehno: -8cm

Do cvičenia ste sa pustila pol roka po pôrode. Aké to bolo cvičiť práve po ňom? Máte pocit, že to všetko šlo akosi ľahšie alebo naopak?
Fú no ľahšie to asi nešlo. Keďže som rodila sekciou a nechcela som nič uponáhľať ,naozaj som polroka od pôrodu nič nerobila a teda ani počas tehotenstva som sa nešla nejako pretrhnúť. Na druhej strane je pravda, že som dojčila (a stále aj dojčím), čo mi teda určite pomohlo „spaľovať“ kalórie.

Nakoľko som však od svojich 5 rokov aktívne tancovala vo folklórnych súboroch a skončila až v čase tehotenstva, moje telo určite malo nejakú svalovú pamäť, takže dostať sa naspäť do formy nebolo pre mňa až také náročné, ako to môže byť pre niekoho kto sa aktívne nehýbal.

Nájsť si čas na cvičenie popri dieťati nie je jednoduché. Ako sa to podarilo vám?
Práve to, že som mohla cvičiť z domu a kedykoľvek, bolo pre mňa obrovským benefitom. Nemusela som sa stresovať a plánovať si kedy pôjdem do fitka, kde dám malú, kedy budem čo robiť. Skrátka som to riešila priebežne. Zo začiatku som cvičila doobeda kým mala spala, alebo po večeroch keď som ju uložila spať (najmä jOgu, pilates). neskôr keď sa jej zmenil režim, som cvičila poobede keď prišiel manžel z práce a malú postrážil. Bolo super, že som bola kedykoľvek poruke. Ja som sa mohla pokojne sústrediť na cvičenie, a nemyslieť na to „čo asi tí dvaja doma robia a ako to zvládajú“. Manžel bol a stále je pre mňa veľkou oporou. Sám športuje, takže ma v tom všetkom veľmi podporuje. Ak má človek podporu v partnerovi/deťoch, ktorí mu veci uľahčia (dajú mu priestor na cvičenie, sú otvorení zmene stravy...), je to veľké plus.

f6.jpg

Foto: 
Fitshaker

Čo cítite keď sa teraz Na seba pozriete do zrkadla? V čom sú tie pocity iné ako na začiatku výzvy?
Hrdosť, ale najmä lásku. Lásku k svojmu telu a k sebe samej – a tento spôsob nazerania na svoje telo mi ukázal Fitshaker.

Tak to by bolo asi všetko. Rada by som ešte dodala, že toto nemá byť univerzálny návod na „chudnutie“. Každá sme iná. Máme iný zdravotný stav, rodinné zázemie, možnosti, zmýšľanie... Čo u mňa fungovalo, u iného nemusí. Čo mne vyhovuje, inému nemusí. Ale ja sa držím hesla: Kto chce hľadá spôsoby, kto nechce hľadá dôvody.

Túžiš aj ty po zdravom a zvodnom tele? Sprav ten prvý krok a vykroč na cestu za krajším a zdravším JA! Novoročná výzva s fitshaker začína už 11.1.2021 Všetky informácie nájdeš na www.sexypostava.sk

f2.jpg

Foto: 
Fitshaker

SÚŤAŽ: Až 3 z vás môžu vyhrať diár z dielne Fitshaker, ktorý vás bude sprevádzať cestou k lepšiemu telu. Ako bonus dostanete limitované tričko "Každé ráno si obliekam úsmev." 

Podmienky súťaže: 
1. Sledujte profil ženskýweb na Instagrame a Facebooku
2. Napíšte nám pod tento príspevok do komentára na facebookovej stránke Ženský web prečo ste sa rozhodli zmeniť svoj životný štýl. 

- - Inzercia - -